11. juli 2012

off to italy


(random billede) Dette bliver det sidste indlæg inden jeg smutter til italien. Jeg rejser imorgen kl. 6 og kommer tilbage næste fredag. Har set rigtig meget frem til denne tur da jeg ikke har været ved Garda søerne før. Glæder mig til en uge med masser af sol, spise lækker mad, opleve by livet, og generelt bare til at slappe af og være sammen med min familie og vores venner. I må have en virkelig dejlig uge, hvis jeg får nogen som helst mulighed for at komme på computeren skal der nok komme et lille indlæg. 
-xx 

8 kommentarer:

  1. Håber at du får en rigtig god tur! :)

    Du har en skøn blog med en masse inspirerende billeder og så er jeg såå forelsket i dit hår!!

    Kig meget gerne forbi: www.wellmadefashion.blogspot.com, hvis du får lyst.
    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ninna: tusind tusind gange tak:)) jeg blev ihh så glad da jeg læste det:))

      Slet
  2. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du har lyst til at kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg skal nok tjekke den ud:))

      Slet
  3. Hej Shiva :-)
    Jeg tænkte på, hvordan du har lavet det der under din blog titel? altså der der hvor der står: 'kontakt, om mig osv.' :-)

    Knus Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej lisa.
      Det tog mig også noget tid at finde ud af, men det er egentlig meget nemt når man ved hvordan man gør.
      Du skal bare oprette en ny side og navngive den, så vælg placering som "på toppen" eller noget i den stil, og så vil den ses på toppen af ens blog:))
      håber det gav lidt mening.

      Slet
  4. utrolig smukt billede, og håber du nyder Italy! er blevet helt fanget af din blog, og er nu blevet fast læser :-) Glæder mig til at høre mere fra dig!

    accordingtoif.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det var en rigtig dejlig tur. Det er jeg da glad for at høre:))
      Hav en fortsat god dag.

      Slet