29. juli 2012

give-away #2 tezzo


Halløj alle. Jeg har været så heldig at få lov til at prøve et cover fra Tezzo.dk. De har et stort udvalg af skin-covers som man kalder det, hvilket er et cover som sættes på som et klistermærke. Det er virkelig nemt at montere på og kan hurtigt tages af igen uden at efterlade mærker eller noget andet. Som i kan se på billedet har jeg valgt et træ cover og jeg er super glad for det. Det føltes nøjagtigt som træ, dog er det bare lettere og lavet af et specielt materiale, for mere info. så tjek tezzo.dk. Udover at have æren af at prøve deres covers, har jeg fået muligheden for at give et cover ud til en af jer søde læsere. For at deltage i konkurrencen skal man være fast læser (via. google friend connect), følge på bloglovin, skrive  navn og email, og for at vinde et ekstra lod- skrive et indlæg om give-awayen og lægge et link til indlægget så jeg kan se det. Håber i har lyst til at deltage. BTW. husk at tjek min anden give-away ud (LINK) som slutter på mandag. i må have det godt så længe
-xx 

20 kommentarer:

  1. Lisa Victoria Fawcett

    Lisafawcett123@hotmail.com

    :-)

    SvarSlet
  2. Amalia Sedghi

    Amaliasedghi@gmail.com

    Håber jeg vinder!!!!! :-D

    SvarSlet
  3. Sami Le

    samile222@hotmail.com

    :D

    SvarSlet
  4. Nicoline Grace

    Nicolinegrace@gmail.com

    SvarSlet
  5. Sofie Høgh

    Sofiehoegh@hotmail.com

    Er fast læser selvfølgelig ;)

    SvarSlet
  6. lææækert!
    isabella larsen
    isa@imaj.dk

    SvarSlet
  7. Benedicte
    Benedicte_loevgreen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg kiggede faktisk på sådan et på et tidspunkt, jeg synes de er mega smarte! Lækker giveaway :)

    Knus
    Ida Ringgaard
    ida-banditten@hotmail.com
    danishrebel.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Astrid Thorsen
    Astridthorsen@gmail.com
    http://astrid-storm.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Hey Shiva, ma bro:))

    Josefine Ulrika
    Josefine-ulrika@hotmail.com
    www.be-street.blogspot.com

    SvarSlet
  11. nanna ac

    nannaagerbek@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Frida Fisker, fridafisker@hotmail.com :)

    - FridaFiskersFashion.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Åh, hvor lyder det godt!
    Ida Vestergaard, Idablogspot@live.dk

    - www.yoidaho.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Alberte Wissing, alluwi@gmail.com

    -albertewissing.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Mega fedt skin-cover! :)

    Annika Søborg
    anniqsn@gmail.com

    SvarSlet
  16. Lyder spændende! Desværre har jeg ikke en iPhone..
    Forresten. Disse 'skin-covers' giver ikke den største beskyttelse, vel?

    SvarSlet
  17. Ida

    ida_blom1@hotmail.com

    Jeg krydser fingre, for det er altså virkeligt lækkert! :)

    SvarSlet
  18. Anna
    photographing-anna@hotmail.com

    Håååber jeg vinder, for gud hvor er det for lækkert!

    Er fast læser, det er mig der hedder Anna, og ikke har noget billede!:)

    SvarSlet
  19. Michala Jensen

    michala.1998@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Lækker give away!

    Dagmar

    dagmaroh@hotmail.com

    SvarSlet