9. juli 2012

galaxy nails



Dette er så mit forsøg på at lave galaxy nails. Som i kan se failede det ret meget, men jeg lod det være så i lige kunne se resultatet. På det nederste billede kan i også se at der ligger lidt vat på neglelakken og det er grunden til at det hele gik galt. Jeg lavede dette hos en veninde, og hun havde ikke nogen svamp eller noget tilsvarende, så prøvede med vat istedet. haha, tror jeg vil prøve at lave det med det rigtig udstyr snart. Nu skal jeg hygge med mine søde veninder Nanna & Ditte, i må have det godt så  længe. Follow my blog with Bloglovin-xx

4 kommentarer:

  1. Jeg hader når man lige har lagt perfekt neglelak, og så en vatrondel fucker det hele op - tro mig, det sker hele tiden for mig. Resultaten blev da vildt fedt alligevel! Vil du ikke lave en guide? Kunne vildt godt tænke mig at prøve det! Knus :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Haha dejligt at høre jeg ikke er alene om at lave den fejl. Jo det kunne jeg da godt, hehe:)) Hav en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet