7. juni 2012

just one of those random days


Halløj alle!
Har ikke rigtig taget nogen interesant her for tiden så valgte bare et af mine gamle billeder
som jeg holder rigtig meget. Det er et billede af min bror og jeg i tivoli meget lang tid siden.
Kan virkelig ikke fatte tiden går sååååå hurtigt, dette år er næsten omme og vi har næsten sommerferie.
Det får mig bare til at tænke på da man var mindre så kunne man bare nyde livet, lege med sine venner og
ikke tænke på hvad der skulle ske i fremtiden. Prøver bare at nyde øjeblikket inden gymnasie og bare være så "fri" som mulig.
Synes virkelig det er uvirkeligt at tiden er gået så hurtigt. ohh well, i må have en dejlig uge- snart weekend igen.
Undskyld for det meget randomme og lidt lange indlæg:))
btw. beklager rodet af layoutet- bloggen er under ombygning.
-xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar