27. maj 2012

today



halløj! undskylder den meget meget sløve blogging, men har haft så frygteligt travlt med dans
- vi skal optræde på onsdag + torsdag. igår var jeg sammen med mine søde veninder og chillede hjemme
hos nanna:)) skulle gå tidligt imorges da jeg havde et par lektier der skulle laves inden dans!
var nemlig til dans i 5 timer idag, er såååååå træt.... ohh well det var næst sidste træning inden opvisning.
da jeg kom hjem tog jeg et dejlig bad og hyggede lidt med familien, og som i kan se på billederne fik min lille bror og
jeg lige lyst til nachos, så vi lavede os en lille portion, mmmh:)) i må have en dejlig pinse.
-xx

2 kommentarer:

  1. Fed og inspirerende blog du har dig!
    Kig gerne forbi min vores hvis du synes om den så bliv hellere end gerne fast læser
    Knus
    er også lige blevet på din!
    http://fashionation37.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. tusind tak:)) det er jeg da glad for at høre.
    jooo jeg skal nok tjekke jeres blog ud. i må have en dejlig dag:)

    SvarSlet