14. april 2012

unforgettable experience




















 


















som jeg skrev i indlægget neden under- JEG VAR TIL DRAKE KONCERT!
shit, tror aldrig jeg har prøvet noget så vildt som det. da vi kom ind startede vi med at stå på 2 række! dvs. ikke mere end 1-2 m. fra scenen, det var såååå vildt. vi nåede kun at høre et nummer med Tinie tempah og derefter gik det helt amok. mine veninder og jeg var ved at dø af klaustrofobi så vi prøvede at masse os ud og stod resten af tiden ude i venstre side. ohh well vi havde det stadig utrolig sjovt, vi kunne både se den store skærm og se drake på scene, udover det var der masser af plads til at danse, hvor man derimod ikke engang kunne rykke en fod forrest/ i midten. det var sååååå sjovt, kan seriøst stadig ikke fatte at jeg har set selveste drake, det var helt klart en af de vildeste oplevelser og helt sikkert en jeg ALDRIG NOGENSINDE vil glemme. håber i andre har haft en god fredag, og får en fortsat god lørdag. jeg skal snart ind og se koreografi konkurrence på min danseskole og heppe på  min søde veninde som stille op!
hav det godt så længe. (undskylder endu engang for den dårlige billedkvalitet men vi måtte ikke medbringe kamera så det blev virkelig hurtig på mobilen)
-xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar